Selasa, 30 Ogos 2016

.:: Raya 2016 | 1 Syawal 1437H ::.

entry lambat sampai da nak raya haji daaa... hihihi

------------------------

alhamdulillah... selamat datang Syawal... pasti semua gembira untuk berhari raya kan... tiada apa yang diharapkan hanyalah kemaafan kita sesama kita - ibu bapa adik beradik sanak saudara atas kesilapan yang sengaja atau tidak... 

syawal yang sederhana untuk kami... sederhana pun berbukit jugak duit melayang,,, eh.. hihihi.... sama tukar langsir sama tukar baju sama² la beli ape² yang lain yang baru... hahaha


family mertua

siap solek MRK untuk pegi solat raya aku pun bersiap.. bersedia untuk seisi mintak maaf... oh ye baju raya aku beli da siap je,, MRK tu last minit tuko tak nak pakai jubah katanya,, seminggu sebelum raya aku pegi cari kain sama warna buat kan baju melayu jek,,,gatai,,,

dan kenapa warna baju tak sama..? memang kami tak nak sama... hahahaha... tak la sebab da beli da..

mak dan bak

MRK dan bak

MRK dan mak





MRK dan adik beradik

aku dan bak dan mak


part yang aku nantikan... mesti menangis... menangis kuar air mata jurai².. sebab aku tahu aku memang banyak dosa dengan dia... mintak ampun mintak maaf ye Sayang.. saya selalu bla bla bla bla bla bla dan bla.....



sungguh aku nangis


da da,, meh sayang sikit,,, 


 ******************************

lepas tu baru la seisi bergambar ikut suka hati,,, kat sini kat sana macam ni macam tu,,lepas bergambar kami ke kubur pulak...








 raya² tengok tv,, eerrmmm
 

seiring sejalan seberadik



 

lepas ke kubur kami terus ke uma mak aku... singgah kejap sebab sebelum ke beraya kat Kota Tinggi... dapat la makan menu raya mak,,, eh ade pulak team marhaban lelaki blok singgah uma,,, dapat marhaban sesama diorang...



candid raya




lepas da bergambo gambo kami ke Kota uma maklong - kakak bak... pastu pegi uma aunty Ima... sekejap² jek..


posing kat kete uncle Mat...

siap² posing kami pun balik semula ke rumah mertua,,, penat jugak beraya ni kan,,, dengan cuaca panas dengan da berumur gini...ehhh... hihihi

da da ~ ~



 ** iisshh,, sama pulak baju kami dengan langsir mertua,,, **




~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...