Khamis, 4 September 2014

.:: Bill Telefon Da Murah Sikit, Jom Pakai RedOne... ::.

Assalamualaikum...



aritu aku ade share 1 gambar kat fb pasal aku tuko line dari celcom ke redOne... kat situ ade 7 sebab kenapa aku tukar sedangkan aku memang pengguna celcom yang setia,, sejak dari tahun 2004,,, 

ini plan pakej...

aku start pakai redOne ni bulan 6/2014... dan sekarang da lebih kurang 4 bulan aku guna,, line setakat ni alhamdulillah,, tak de masalah,, sebab dia network partner dengan Celcom... 

mana aku jumpe menatang ni? ade 1 kakak ni dok beli perfume dengan aku,,, time pick up barang dia dok promote,,, aku kan pantang kalau ade benda yang bole meringankan beban belanja bulanan aku tapi kualiti tip top... memula macam was was sebab tak pernah dengar... 

lepas akak tu da bebel bla bla bla aku pun setuju atas sebab no. lama bole kekal,,, ofkos aku risau beb... aku ramai peminat,,, hahahaha,,, semua kawan MRK simpan no. aku,,, tak de no nak call mana diorang nak cari penyanyi gantian Allycats nanti,,, huahuahuahuahua

hasil 3 bulan aku guna redOne ni memang aku puas ati... kalau dulu pakai celcom sebulan mau aku kena bayar tak kurang dari RM53... lebih2 pun RM80... tapi sekarang da kurang,,, kurang sangat... oppss,, tapi aku cuma amik untuk call saje,, plan data tak... ok, ni bill untuk bulan 6, 7, 8 & 9/2014...



online bill

murah kan,,, kalau masuk plan data pun kalau 1Gb tambah je la RM25... so total sebulan lebih kurang RM50 - RM60... lebih kurang la...

bill akan diemail setiap bulan,, detail tau.. bukan summary,, kalau celcom ade caj RM3 tu.. untuk bayaran pulak ade beberapa cara,, ade kat kotak merah bawah ni,, tapi aku pilih untuk bank in pada akak agen tadi.. pastu dia bayarkan,, setakat ni tak de masalah... 


so,, tak jeles ke aku bayar bill bulanan aku sikit je... tak jeles tak pe la,, nah pi ushar website redOne ni...

da da ~ ~

21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masih ada tax seringgit lebih : . saya amat berkira dgn apa yg saya guna. kalau prepaid takde tax

Tanpa Nama berkata...

Klau call line redone semua free.....jimat ker tak?...

Faiza Erina Rahmat berkata...

jimat la... sebab tak kena bayar,,, cuma bayar sewa line je,, samada RM8/RM58/RM88 jek...

mzkufian berkata...

selagi GST x dimulakan, mmgla jimat xde tax.....saya pun pengguna REdone ...dah setahun. satu family guna..so far alhamdullillah....

Muhd-Aliff berkata...

Assalamualaikum. Saya nak tanya. Pakej RM 8 tu apa eh? X faham yg tu ja

Muhd-Aliff berkata...

Assalamualaikum. Pakej RM 8 tu mcm mana eh? X faham tu ja

mzkufian berkata...

bULANAN RM8....DENGAN RM 8 BLH DAPAT 53MIN CALL FREE KE TELBO SELAIN REDONE...SESAMA REDONE FREE JA....

mzkufian berkata...

013-3996777...CONTANCT AGENT NI

Faiza Erina Rahmat berkata...

Muhd-Aliff - pakej RM8 tu paling murah yang redOne offer, sebulan kalau kita tak pakai call kita cuma bayar RM8 jek,, kalau pakai call, kena la bayar bil tu,,

caj utk semua telco adalah RM0.15.. ni plan utk call jek,, internet lain...

keterangan lanjut refer link bawah...

http://www.redone.com.my/html/rates-plans/plans/

tQ

encik azuwan berkata...

boleh hubungi saya jika ingin melanggani redONE=)

encik azuwan berkata...

boleh hubungi saya untuk melanggani redONE=) 0123630328

brilliant lace berkata...

Wechat id Sugar_Lynn

brilliant lace berkata...

Wechat Id Sugar_Lynn

d'pantai kandis berkata...

call free tanpa had ,
internet unlimited...
patut la redone dpt anugerah pilihan pengguna 2tahun berturut2..

d'pantai kandis berkata...

call free tanpa had ,
internet unlimited...
patut la redone dpt anugerah pilihan pengguna 2tahun berturut2..

Mat Pro berkata...

Ape sal aq puna redone bill mahal gila

Of Pijiy And Polite berkata...

Aku macam nak pakai RedOne je ni aku rasa

mzkufian berkata...

https://www.facebook.com/RedONE-Postpaid-RM8-unlimited-call-433134163522131/?fref=ts

Tanpa Nama berkata...

Kan mahal gila.

Arifin Redone berkata...

mohon share
TQ

http://redone-shahalam.blogspot.my/2016/07/apa-kata-pengguna.html

semut merah berkata...

Sekarang dah ade plan baru.. dgn hanya rm8 anda boleh dapat 1gb internet.. anda juga boleh add on data unlimited
RM20 1gb+
RM30 2gb+
RM40 3gb+
RM60 5gb+
Utk maklumat lanjut anda boleh wssp 0127992604 (ezam) atau agent2 redone berdekat.. terima kasih.

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...